Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fantastické! To jmelí mi vzalo dech R^ (ale líbí se mi všechno):-)

0 0
možnosti
Foto

Krásná práce!

Dělaná s láskou a radostí....

0 0
možnosti
LJ

Ne všichni. Toto dělali mladí se zaujetím. Na výsledku to je vidět.

0 0
možnosti
Foto

když učnů...tak to jste mě mile překvapil...sem myslel že mladí jen mobilujou a nekovají:-)

1 0
možnosti
LJ

Ne všichni. Toto dělají mladí se zaujetím. Na výsledku to je vidět.

1 0
možnosti
MP

A já se na oplátku ukláním autorovi článku i všem kovářům, uměleckým zvlášť.

2 0
možnosti
LJ

Oh, děkuji. Já jsem to jen vyfotografoval a ještě ne všechno.

0 0
možnosti
  • Počet článků 420
  • Celková karma 17,90
  • Průměrná čtenost 522x
Žiji v Ostravě, povoláním hutník, narozen 1943, katolík - dost důvodu pro to, abyste mne nečetli.