Diskuse

Bývali kuřáci…

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já na tom byl v roce 1973 velmi podobně. Spíš tedy stejně. Posadili mě k panu B který byl silný kuřák. Ale já mladý boj s ním človíček jsem držel ústa a krok. Kdyby mi tak někdo hulil pod nos dnes, tak mu jednu vypálím. Obrazně samozřejmě.

A pro tebe Láďo karma.

0 0
možnosti
Foto

I v zaměstnání to šlo. Demonstrativně jsem si odnesl stůl na chodbu a za chvíli už jsem byl v nekuřácké kanceláři. Stačilo se pořádně ozvat.

1 0
možnosti
Foto

Jenže chodit do hospody není zaměstnání a hospodský není váš šéf, jehož cigarety musíte pasivně konzumovat. Jako vám neuvaří v Mototechně guláš, tak v kuřácké hospodě nemůžete čekat čistý vzduch. Nyní se dobrotrusové dočkali a nařídili hospodským, že se v jejich podnicích nebude smět kouřit. Ještě nařiďte majitelům mototechen, aby vám vařili guláš se šesti. Jenže ani pak nebudete spokojení, stále bude co komu zakazovat.

13 3
možnosti
LJ

Mne vadilo, že v práci jsem musel dýchat kouř. Tam jsem musel být. Kouření v hospodách mi nevadilo. již tenkrát byly nekuřácké restaurace, i když jich bylo málo. Mohl jsem volit nekuřáckou. Vlaky měly nekuřácké vagony. To jsem považoval za dostatečné, úplná zákaz kouření v restauracích mne překvapil.

7 0
možnosti