Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To asi není věcí žen nebo mužů, ale generací. Chodím na pivo do jednoho hotelu, který zároveň poskytuje stravování frekventantům hokejové akademie u nás ve městě. Mladé hokejky, kluci tak ve věku 14-16 let tam chodí na obědy a večeře. Přijdou, pozdraví (tak si je personál hotelu vycepoval, jinak by nebylo ani to) sednou si ke stolu, vytáhnou mobily a na nich "jedou". Co s nimi dělají nevím, nekoukám jim pod ruku, ale mezi sebou neprohodí ani slovo....

0 0
možnosti
Foto

R^existují i muži kteří žvaní a žvaní a nic je nezastaví:-)

1 0
možnosti

Ano, i takové znám. Upovídané ženy mi nevadí, či spíše jsou mi příjemné, ukecaní muži mi jdou na nervy.

0 0
možnosti
Foto

Inspirace předvánoční: pánové, chcete mít doma klid? Kupte své ženě notebook! ;-D

4 0
možnosti
Foto

I56v75a74n 75M70a81r25e79k

25. 11. 2017 17:32

To ta "nová" generace p.Jílku, ale ještě existuje stále ženy naší generace a ty mají jak známo jiné hobby. V létě se setkaly na našem hřbitově dvě kamarádky, které se asi léta neviděly. Ta jedna měla sebou dítě ve věku snad 2-3 let. Kámošky samozřejmě zapředly rozhovor . Po pár minutách jsem slyšel volání a po chvíli i naříkání. Nestřežené dítě zmizelo. Po chvíli dojeli na hřbitov i policisté

. Zanedlouho našli dítě na druhé straně hřbitova spící na krycí desce hrobu . Jedno krásné pořekadlo praví : "Tři ženy a jedna husa dohromady spolu tvoří jarmark" . . . . . . Jen nevím,nač je tam ta husa ? ! 8-o

1 0
možnosti
Foto

I64v70a34n 18M90a48r42e79k

25. 11. 2017 17:35

Oprava . . . . . .ale ještě existují . . . . . . R^

0 0
možnosti

To muži by pivo za tablet nevyměnili.;-D

3 0
možnosti

A co byste chtěl? Když se budou mezi sebou bavit, tak pro vás budou užvaněný slepice. Yy chlapi opravdu nevíte, co chcete.;-€

2 3
možnosti

Já jsem si na užvaněné slepice nikdy nestěžoval. Většinou jsem byl rád, že nemusím mluvit a mohu jen poslouchat.

2 0
možnosti

byl jsem u kamaráda v létě a ten mi ukazoval trávník před panelákem kde sedělo 11 mladých 6 kluků a 5 děvčat v rozmezí 14 17 let, nemluvili spolu a všichni brnkali do mobilních telefonů - občas někdo někoho drbnul loktem - hráli mezi sebou hry8-o tady MET TOO nebo jak se to teď nazývá určitě nehrozí -ovšem nevím jak si přes mobilní data předají spermie;-D

8 1
možnosti

To jsem jeste taky nevydel a neslisel.

2 1
možnosti

Děkuji za upozornění, již jsem to opravil.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS