Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

máme stejné myšlenkové pochody a nápady-před pár dny jsem tu měla stejný blog se stejným titulem-ale vy máte kvalitnější fotky-karmaR^

https://libusepalkova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=685773

0 0
možnosti
LJ

Bohužel, nechodím sem dost často, váš blog mně unikl. Kdybych ho četl, nazval bych můj blog jinak. Taky jsem překvapen, že nás napadl stejný název.

Na Olšanech jsou samozřejmě pochování významnější lidé. Našla jste tam i lvy. Na hřbitově v Orlové taky měli lva, na tom pomníku padlých v době bojů o Těšínsko. Když oblast Těšínska v r. 1938 obsadili Poláci, sochu lva rozbili.

Na každém hřbitově snad lze nalézt něco zajímavého nebo najít námět k přemýšlení. Na některém se lze i zasmát, třeba když na náhrobku čteme: Zde odpočívá František Šťáva a jeho žena Tekla.

Když jsem byl v lázních v Teplicích nad Bečvou, tak jsem si prošel několik vesnic mezi Hranicemi a Bystřicí pod Hostýnem a v každé vesnici jsem navštívil hřbitov. Byl jsem překvapen, že na žádném náhrobku jsem nenašel německé příjmení.

0 0
možnosti
  • Počet článků 421
  • Celková karma 18,35
  • Průměrná čtenost 521x
Žiji v Ostravě, povoláním hutník, narozen 1943, katolík - dost důvodu pro to, abyste mne nečetli.