Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Napsal jste to moudře, souhlas. Já si z Palacha vybral zrcadlo - sebereflexi. Zde je mladý člověk, který něco Nutkavě sděluje. Nikdo jej neposlouchá, tedy volí formu nejvyšší. Co jsem dělal já, co ti zbylí? V nejlepším případě nic - Normalizační,pasivní rezistence, páteční odjezd na chajdu. Tam byl Odboj u Šípkového vína a táboráku . Co se děje dnes? Prezident ovlivňuje soudce Baxu a dává mu účelové návrhy. V čele státu stojí 2x - mezinárodně potvrzený agent STB - (Slovensko + Štraburk). Pro mne opravdu neuvěřitelné - Pro 30 - 51% spoluobčanů - No dobré ... :-)

0 0
možnosti
LJ

Děkuji za návštěvu

0 0
možnosti
SN

:-).....Perfektně napsáno, souhlas! R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

zítra to bude týden co se na stejném místě upálil jiný člověk a dodnes policie nebyla schopna sdělit co bylo napsáno na těch dvou transparentech, které měl u sebe:-/

jinak vám za shrnutí karma-Palach by se asi opravdu divil a kdoví, jestli by to udělal kdyby tušil...

3 0
možnosti
Foto

Na první část už odpověď znáte a nejen ode mně. Vy čekáte že vyšetřování bude ukončeno po týdnu? V průběhu vyšetřování se nikdy podrobnosti nesděluji. Navíc, nevím proč by to měla policie sdělovat. Jako pro senzaci?

1 0
možnosti
  • Počet článků 421
  • Celková karma 18,35
  • Průměrná čtenost 521x
Žiji v Ostravě, povoláním hutník, narozen 1943, katolík - dost důvodu pro to, abyste mne nečetli.