Děkujeme za pochopení.
M10i90c11h55a52l 11Š62t73a54j48n74r35t
Stejně jako u těch kolejnic i tady by příliš malá délka nebyla dobře
Z27d20e65n74ě43k 75K48l66o69b17o85u59č89n45í37k
Děkuju za zajímavý článek, pane Jílku. Kolejnice možná dozrála k dokonalosti, nebo má ještě někde rezervy?
Mohu-li malou vsuvku. Jednou jsem se zeptal ruského kolegy, proč rozchod jejich kolejí je jiný než v okolních státech, že si zavařili na velkej problám.
"Naša železnaja daroga budět o adin chuj bolše, tak skazal báťuška car a tak budět," vysvětlil mi s hořkostí Voloďa a v reakci na moje pobavení se dušoval, že éto pravda.
L90a80d82i15s45l20a78v 22J74í92l64e64k
V souvislosti s budováním rychlých tratí rostou i požadavky na kvalitu kolejnic, hlavně na čistotu oceli.
Zdůvodnění většího rozchodu v Rusku jsem taky slyšel.
R11i90c31h80a18r95d 49K46r32á36l
Já bych tento blog nazval smysluplným, na rozdíl od mnoha jiných, které mlátí jenom prázdnou slámu a ještě si autoři myslí, bůhví čím nás neoblažili. Jen si z hlediska modeláře příště požádám o maličkou odbočku a popis kolejnic z této oblasti
J22o14s29e20f 42B91á15r50t65a
Zajímavé je, že tato uhlíková eutektoidní ocel prakticky nerezaví.
L70a91d70i42s38l25a47v 96J89í81l77e21k
Mně se to taky zdá, ale zdůvodnění neznám.
A70n11t25o98n46í29n 69R51e98č57e42k
Zajímavě popsáno. Ani jsem nevěděl kolik typů kolejnic bylo či je.
M40i97r59e48k 79P79i11n48k41a53s
Hodně zajímavé . Takže největší brzdou ve vývoji byla technologie výroby. Klidně bych si o tom přečetl další podrobnosti. Zvláště když je podáte tak zajímavě a s ilustracemi jako dnes. Ještě jednou děkuji.
T71o20m81á11š 47T10a40t22í26č11e76k
Mně tedy ten blog příliš dlouhý nepřipadal.
J62a98r35o79s36l65a70v 22C93h51u37d10á36č18e38k
Zajímavé psaní. Jak píšete ... kolejnice a trvalo dost dlouho, než se našel její dnešní tvar.
- Počet článků 420
- Celková karma 17,82
- Průměrná čtenost 522x