Děkujeme za pochopení.
M19i81c55h70a20l 26Š28t28a13j65n37r53t
Stejně jako u těch kolejnic i tady by příliš malá délka nebyla dobře
Z53d91e28n88ě25k 82K11l34o18b40o23u92č56n42í68k
Děkuju za zajímavý článek, pane Jílku. Kolejnice možná dozrála k dokonalosti, nebo má ještě někde rezervy?
Mohu-li malou vsuvku. Jednou jsem se zeptal ruského kolegy, proč rozchod jejich kolejí je jiný než v okolních státech, že si zavařili na velkej problám.
"Naša železnaja daroga budět o adin chuj bolše, tak skazal báťuška car a tak budět," vysvětlil mi s hořkostí Voloďa a v reakci na moje pobavení se dušoval, že éto pravda.
L36a17d42i47s32l15a42v 61J35í64l49e59k
V souvislosti s budováním rychlých tratí rostou i požadavky na kvalitu kolejnic, hlavně na čistotu oceli.
Zdůvodnění většího rozchodu v Rusku jsem taky slyšel.
R57i78c33h62a64r19d 73K91r55á66l
Já bych tento blog nazval smysluplným, na rozdíl od mnoha jiných, které mlátí jenom prázdnou slámu a ještě si autoři myslí, bůhví čím nás neoblažili. Jen si z hlediska modeláře příště požádám o maličkou odbočku a popis kolejnic z této oblasti
J90o39s96e51f 29B46á77r67t62a
Zajímavé je, že tato uhlíková eutektoidní ocel prakticky nerezaví.
L24a77d57i90s20l69a28v 15J48í21l39e92k
Mně se to taky zdá, ale zdůvodnění neznám.
A58n83t82o50n23í69n 26R13e50č79e85k
Zajímavě popsáno. Ani jsem nevěděl kolik typů kolejnic bylo či je.
M94i83r66e12k 35P81i10n87k22a91s
Hodně zajímavé . Takže největší brzdou ve vývoji byla technologie výroby. Klidně bych si o tom přečetl další podrobnosti. Zvláště když je podáte tak zajímavě a s ilustracemi jako dnes. Ještě jednou děkuji.
T73o97m74á61š 10T19a78t41í36č44e31k
Mně tedy ten blog příliš dlouhý nepřipadal.
J93a66r76o34s61l25a55v 36C31h48u50d52á66č71e83k
Zajímavé psaní. Jak píšete ... kolejnice a trvalo dost dlouho, než se našel její dnešní tvar.
- Počet článků 421
- Celková karma 18,38
- Průměrná čtenost 521x