Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji za návštěvu a přeji inspiraaci ke psaní blogů!

0 0
možnosti

Pane Jilku. V tom okamziku kdy jste promluvil na te konferenci, stal jste se svobodny clovek a silny jedinec. Nevim, zda jste se citil takhle i pozdeji v ceske krajine, ale verim ve vas stejny pocit venku. Zde na zapade se tomu rika, ze jste nalezl to svoje "JA".

0 0
možnosti

To jsou silná slova. Děkuji za ně.

0 0
možnosti
Foto

J30o80s19e68f 16B51á77r47t45a

31. 12. 2019 10:35

Laďo vzpomínám si, jak jsem měl přednášku v Haagu o ocelích pro armatury. Za předsednickým stolem seděli vždy tři přednášející. Něnec já a Američan. Ti dva se pozdravili a mně si ani nevšimli. Přišla řada na mou přednášku a myslím si, že se mi povedla. Vrátil jsem se na své místo a přede mnou ležely na stole dvě vizitky od těch pánů, kteří mě tak přehlíželi. Měl jsem z toho dobrý pocit.

2 0
možnosti

Pane Barto. Moje poznamka pro pana Jilka (nad vasi poznamkou) vam presne vysvetluje ceho jste byl svetkem. Sila vasi osobnosti se po vasem projevu tem dvema ukazala. Opakuji, take se pozna svobodny clovek a silny jedinec. Skoda, ze se tomu neuci v CR. Ve Zline se ta skola kdysi jmenovala Tomasov.

0 0
možnosti
  • Počet článků 421
  • Celková karma 18,35
  • Průměrná čtenost 521x
Žiji v Ostravě, povoláním hutník, narozen 1943, katolík - dost důvodu pro to, abyste mne nečetli.