Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Já bych se přece jen trochu "zastal" Lenina. Jeho příslušnost k zednářům je podle mě nepřesná informace - na to byl VIL přece jen příliš upřímným marxistou a bolševikem:-)

A ještě maličkosti - Kerenskij byl ředitelem gymnázia, ale jednalo se o otce pozdějšího protagonisty únorové revoluce; bylo to ještě v Simbirsku (a jen drobnost - přestože Lenin na onom gymnáziu dělal maturitu v čase, kdy byl popraven jeho bratr, ředitel Kerenskij Leninovi nedělal problémy a dal mu slušné výstupní hodnocení). Ono Leninovo postřelení také nezpůsobila zhrzená milenka, ale s největší pravděpodobností bývalá anarchistka Fanny Kaplanová; zranění z atentátu nebylo příčinou převzetí moci Stalinem - tou byla vlastně také vis maior, kdy ateroskleróza spojená s několika záchvaty mrtvice Lenina nejdříve dočasně, poté natrvalo vyřadila z boje o další směřování státu...Ale to nic nemění na vyznění článku, se kterým souhlas.

0 0
možnosti
LJ

V jednom životipise Lenina jsem četl, že v roce 1914 byl přijat do zednářské lože v Ženevě. Nevím, do jaké míry to je spolehlivé.

V každém případě děkuji za doplnění.

0 0
možnosti

Nechtěl bych, aby nás někdo neviditelný ovládal. Proto spiknutí iluminátů nechci věřit. Ale všimněme si, kolik psychopatů si volíme do svého čela! A tak by mne nepřekvapilo, kdyby nás ovládalo pár bohatých psychopatů! U nás probíhá intenzivní boj mezi demokraty a antidemokraty, mezi skutečnými vlastenci a falešnými nacionalisty, mezi pravdomluvnými a lháři. A na postupu jsou ti horší! Bořit je snazší než stavět! :-)

0 0
možnosti
LJ

Ano, mezi našimi představiteli se vyskytují všelijaké případy. Nevzpomínám si, že bych někde četl úvahu, proč tomu tak je.

0 0
možnosti
MB

Dobrý článek. Není sporu o tom, že řada lidí žije v domnění, že nemá smysl nic konat - Vše je řízeno, předurčeno - Determinismus ! Jsme maličkou součástí čehosi kolosálního a nemá smysl se tomu vůbec bránit. Dosadit lze cokoliv, Bohem počínaje, přes Vámi popisované, Židy a bankéři konče. Co s tím ? ...

Když jsem byl v nouzi, nedařilo se, šel jsem si pro útěchu za otcem. Jaké to zklamání! "Synu, cokoliv se ti v životě nepodaří - Je to tvoje vina" ! Měl jsi předpokládat, lépe se zajistit, být i tím židem, nebo bankéřem !

Mne to v okamžitosti úplně zklamalo, ba dožralo ! Místo útěchy, jsem byl sprdnut ! S odstupem času jsem seznal, měl na 99% pravdu. Tak jsem ji přijal a šel konat. Hlásím - Žije se s tím strašně blbě ! Lépe je nadávat u piva a oslovovat síly v pozadí ... ! :-)

1 0
možnosti
Foto

Máte sice pravdu, o tom, jaký si koupí kdo chleba od jakého pekaře, tak to si rozhoduje sám a to jeho rozhodnutí má ale dopady na celé prodejní a výrobní řetězce.

Ale bankéři mají společný zájem, tj. aby nevznikl run na banky. Stejně tak i Židé: napřesrok v Jeruzalémě, to jsou ty síly v pozadí. Jenom je je nutno hledat a najít.

1 1
možnosti
FL

Důležité je dávat bacha, jestli jste našel síly v pozadí, nebo jenom vidíte co chcete a co tam není. Když byla finanční krize 2008, konspirativci mluvili o tom, že jí záměrně způsobili bankéři aby na ní vydělali. Já jsem oponoval: Rozhodnutí bankéřů jsou veřejná a jejich kroky hodnotí analytikové celého světa na různých pozicích (zaměstnanci kontrolních orgánů, ratingových agentur, makléři investičních fondů i soukromí investoři ...) a nezpozorovali co přijde. To by ti konspirující bankéři museli být mnohem inteligentnější než elity zbytku lidstva. Když se po krizi zjišťovalo jak se finančně chovali manažeři bank, které krizi spustily, bylo vidět že sami krizi netušili. Investovali jako všichni ostatní, brali si úvěry na přehřáté nemovitosti aby pak krizí prodělali.

2 0
možnosti
  • Počet článků 420
  • Celková karma 17,90
  • Průměrná čtenost 522x
Žiji v Ostravě, povoláním hutník, narozen 1943, katolík - dost důvodu pro to, abyste mne nečetli.