Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lituji, ale myslím, že bychom neměli organizovat odvoz nikoho. Komu se líbí v ČR měl a má možnost, pokud chce respektovat zákony a zvyklosti ČR, oficiálně přemístit.

0 0
možnosti
Foto

Zde je třeba vzít v úvahu, že muslim může pro oklamání nepřítele klidně jíst vepřové a pít alkohol (ten křest je to nejmenší).

Aneb - je-li někdo darebák, je jedno, jaké náboženství vyznává.

1 0
možnosti

Dokonce jednoho takoveho znam. Aby mne oklamal, rikal ze kdyby ten jejich buh nechtel aby jedli prasata, tak by je nesvoril.

0 0
možnosti
Foto

Neřekl bych, dle mého jsou nejohrozenejsimi udavaci, kteří udavali své sousedy okupační moci - a je jedno, zda dělali tlumočníky či nikoli

1 3
možnosti

Bane, ti vubec ohrozeni nebyli. Ti vcas vstoupili do KSC a zacali si vyrizovat ucty s temi, kteri to o nich vedeli.

Pokud mayslite tu posledni okupaci, tak jsme preci nebyli jako oni.

1 0
možnosti

A vy si je vezmete domu jo, nebo je máme živit mi [>-]

0 7
možnosti

Před časem jsem byl pod Beskydami v jedné vesnici, myslím se jmenovala Vyšní Lhota nebo nějak podobně. Byl tam tábor pro uprchlíky. Dal jsem se do řeči s místním občanem. Dověděl jsem se, že v táboře je těch utečenců moc málo, že je tam více zaměstnanců než utečenců. Když tam nějací jsou, tak brzy utečou a ptají se lámanou angličtinou vesničanů, jak se dostanou do Německa. A ti jim zpravidla ještě horší angličtinou ukážou na autobusovou zastávku, ze které odjíždí autobus na Frýdek.Místek.

1 0
možnosti

pěkný příspěvek. Ale koho vlastně odvezli Američani a spol. v tom množství 120 000 lidí, netuším.

3 0
možnosti
  • Počet článků 420
  • Celková karma 17,90
  • Průměrná čtenost 522x
Žiji v Ostravě, povoláním hutník, narozen 1943, katolík - dost důvodu pro to, abyste mne nečetli.