Diskuse

Víra a skutky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Připomenu jednu evangelikální poučku k zamyšlení. Činím dobré skutky nikoli proto, abych byl spasen, nýbrž proto, že jsem spasen.

2 0
možnosti
LJ

To je výstižná poučka.

1 0
možnosti
Foto

R^, ve skutečnosti problém všech, věřících i nevěřících.

1 0
možnosti
LJ

Toto mne nikdy nenapadlo.

0 0
možnosti
JM

J98a38n 77M95a38r95e47k

28. 11. 2021 18:33

Pane Jílek, já vás čtu PRÁVĚ PROTO, že jste hutník a katolík. Já jsem evangelikál ale i od katolíků se mohu mnohámu naučit.

2 0
možnosti
VV

No vidite pane Marku, ja zase protoze pan Jilek pise zajimave. Ja jsem takovy neutralni a tolerantni evangelik. A nemam nic proti vericim jakekoliv viry ci nevericim.

1 0
možnosti
  • Počet článků 419
  • Celková karma 18,36
  • Průměrná čtenost 523x
Žiji v Ostravě, povoláním hutník, narozen 1943, katolík - dost důvodu pro to, abyste mne nečetli.