Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když příjde zima, tak bojuji s náledím asi jako každý člověk s tou nevýhodou, že už taky patřím do té starší generace. Několikrát jsem upadl a to velmi bolestivě, ale bez většího úrazu. Protože chodím se psem pravidelně nezávisle na počasí musel jsem to nějak řešit, zakoupil jsem nesmeky a cítím se přece jen o krapínek na ledovce bezpečněji.

Přeji vám rychlé zotavení a příjemný dnešní den R^

0 0
možnosti

Jeto prostě tak. Člověk cosi vlastní, většinou si toho není ani vědom - Přiměřené zdraví. Přejde do fáze, kdy uvítá pomoc - ohleduplnost. Netajím se radostí, že se vyskytla. Pořád to o čemsi svědčí - není to s námi ještě tak špatné! Zastavující chodci, auta, deky, bundy. Pochopitelně, jak píší další - Přeji Vám vše dobré :-)

2 0
možnosti

Děkuji. I vám přeji vše dobré.

0 0
možnosti

J16i63r34i 11H73l71a86v15a

7. 5. 2022 20:12

Preji brzke uzdraveni.R^

2 0
možnosti
Foto

Také jsem si myslel, že proleženina je po dlouhém ležení. O zdraví přijde člověk během momentu a jak dlouho to trvá, než je zpátky. Přeji hodně sil na úplné uzdravení.

2 0
možnosti
Foto

Držím pěstí, ať se to rychle hojí! R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 421
  • Celková karma 18,35
  • Průměrná čtenost 521x
Žiji v Ostravě, povoláním hutník, narozen 1943, katolík - dost důvodu pro to, abyste mne nečetli.