Ladislav Jílek

Fischer, Horáček a další mohou být spokojeni

18. 01. 2018 21:56:46
Ve sportovních soutěžích bývají nejvíce naštvaní ti, co dostali bramborovou medaili, tedy skončili na čtvrtém místě, neboli zůstali těsně pod bednou.

V našich prezidentských volbách ti kandidáti, kteří se nedostali do druhého kola, však mohou být spokojeni. Většinu z nich znal před volbami jen úzký okruh lidí, po volbách je zná celý národ. A má je zakódované jako slušné lidi s velkým rozhledem, protože jejich předvolební debaty byly na úrovni. Naproti tomu Drahoš, který postoupil do druhého kole, zřejmě prohraje a tu vrstvu špíny, která na něho byla naházena, bude dlouho smývat. Já jsem na něho slyšel snad všechny možné pomluvy. Včera mi jedna důchodkyně říkala, že slyšela, že Drahoš zavede euro a to bude pro důchodce znamenat snížení důchodů a všichni přijdou o úspory. Ti lidé totiž pamatují měnovou reformu v r. 1953, tak je to řádně vystrašilo. A koluje nepřeberná škála dalších pomluv, snad jenom chybí pojídání malých dětí. Samozřejmě jsem slyšel nepěkně mluvit i o Zemanovi, jako že pije, mluví sprostě atd., tady však bohužel nejde o pomluvy. Zdá se mi, že se to od jedněch voleb k druhým zhoršuje. Čekám, kdy se tím začnou zabývat odborníci z oboru společenských věd.

Autor: Ladislav Jílek | karma: 18.64 | přečteno: 829 ×
Poslední články autora