Obdivovatelé Putina mne překvapují

Při nedávných prezidentských volbách v Rusku mne nepřekvapilo, že Putin má u nás dost sympatizantů. Udivilo mne, že se rekrutují z řad komunistů a z lidí, kteří k nim mají blízko.

Komunisté měli v Rusku svého prezidentského kandidáta Pavla Grudinina, nezaznamenal jsem, že by naši komunisté s ním sympatizovali. Putin má velmi dobré vztahy s moskevským pravoslavným patriarchou a s dalšími představiteli pravoslavné církve. Bývá vidět na církevních slavnostech. Nevím, zda je věřící či zda jde jenom o nějakou prezentaci své osoby, protože v Rusku je podíl věřících mnohem vyšší než u nás. Pravoslavná církev v Rusku získala velmi dobré finanční zajištění již za Jelcina, ostatní církve v Rusku nedostávají ani kopejku. Kdyby některý politik u nás zařídil, že by katolická církev dostala od státu dobré finanční zajištění a ostatní církve nic, velmi by to těmto lidem vadilo, u Putina jim to nevadí. Třeba mi to někdo vysvětlí.

Autor: Ladislav Jílek | úterý 20.3.2018 21:52 | karma článku: 23,62 | přečteno: 872x