Diskuse

Dívali jste se na DoktorKU?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Ono tvrzení "bytí určuje vědomí" je totožné s "myslím, tedy jsem". Obé se vyjadřuje o mozku. Nevím, co se Vám na stanovisku paní doktorky (psycholožky) nezdá. To bytím určené vědomí říká člověku s vaginou, že se něco nepovedlo, když je přece mužem (a naopak).

0 0
možnosti
AR

Každý je takovým jakým chce být. Já třeba dříve několikrát jsem i doma řekl, že jsem vůl. No ukázalo se nejsem.;-D

0 0
možnosti
Foto

A jaké vyšetření by mělo transsexualitu prokázat? Vždyť je to otázka psychiky.

0 0
možnosti
LJ

Já to chápu, jen se divím, že proto tomu neprotestují materialisté.

0 0
možnosti
Foto

Jak se tvrdi neco neprimo? A v cem ta lekarka nemela pravdu?

0 0
možnosti
LJ

Sexuložka přímo neříkala, že vědomí určuje bytí, ale říkala, že se transsexualita projevuje pouze ve vědomí příslušné osoby.

Nikde netvrdím, že neměla pravdu.

0 0
možnosti