Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ach to Rusko ... Co je to vůbec za národ, když dělá říjnovou revoluci v listopadu?

0 0
možnosti

Julius Fučík nazval sérii reportáží z této země "V zemi, kde zítra znamená již včera". Kdo ví, jak to myslel.

0 0
možnosti

Děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti

Tak Rusko je nevyčerpatelně zajímavé. Kalendář + šířka kolejí , nechápu ... ! Kdysi jsem dělal službyvedoucího řidičům. Složité, nároky odpočinků, lidí málo ... Už tenkráte sen - Dělat tu profesi v Rusku ! V prostředí, kde včera je vlastně zítra ! Denní plachty na týden dopředu pak ani nemá smysl dělat - protože ony již vlastně byly dle plánu odjety ! Dílo budoucí - již to minulé ! Fantazie, navíc ta mazanost - 2 kroky vpřed - 1 vzad ... Jak to tam můj kolega vlastně dělal ? ... :-)

1 0
možnosti

Nejsem odborník na ruské výjimečnosti, ale proč mají širokorozchodné železnice, jsem se zeptal Rusa, který pracoval u naší firmy.

"Eto tak," vysvětluje Víťa. "Car skazál, náša železnaja daróga budět o adin chuj bolše i čto skazal báťuška, éto byl zakon."

Moc jsem to Víťovi nebaštil, ale je fakt, že to tak nějak vychází.

1 0
možnosti
  • Počet článků 419
  • Celková karma 18,36
  • Průměrná čtenost 523x
Žiji v Ostravě, povoláním hutník, narozen 1943, katolík - dost důvodu pro to, abyste mne nečetli.