Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

to kdysi bylo, že jsem ve světě stavěli cukrovary...oder?

se článkem stopro souhlasR^

1 0
možnosti

Moje zkusenosti si vysvetlit ekononomicke souvislosti nasleduji jedinou cestu. To je cesta penez. Vse ostatni se potom ukaze.ve svetle, ktere nam umozni si vse podle sveho vysvetlit.

Zde pripomenu obdobi ceske privatizace. Cesta penez v teto privatizaci prochazela bankami, ktere meli sve pujcky podlozeny statnim garantem. Ne vlozene penize, ale pujcky! Proto se nedivme, kdyz si v te dobe mnoho "chytrych" pomohlo k mamonu. A nas to stalo mnoho penez, ktere pak chybely pro vytvoreni toho lepsiho zivota.

Me to ukazalo v jasnem svetle to odmitnuti ekonomu tu ideu nasi privatizece pro nedokonale pravidla a rady tohoto kroku. To odmitnuti prislo PRED zacatkem te privatizace. Bylo primo receno autoru teto myslenky. V primem prenosu mistni televize!!!

0 0
možnosti

Máte a nemáte pravdu, mj. nezapomeňte na faktor času. Modelově se stanete ředitelem Auto Škoda, Tary, textilky ap. Asi se opijete radostí - pak si položíte otázku - Co s tím, ale mám dělat ? Můžu sice s bankovní půjčkou vyrábět, ale kde to prodám ? Východ trh se rozpad - nemá prachy. Západ i cosi vezme, ale za cenu tuny železa. Fabriku máte zaostalou a žádný konkurenční produkt. Máte starost o své lidi - chtějí mzdy ! Nemáte prostředky na vývoj ! Půjdete opět do banky - snad ještě půjčí ...Budete hledat investora , nu a aby taky cosi káplo pro sebe. Mluvím o poctivém modelu ... ! To Německo to ukazuje jasně ! Mega propad, a to ještě NDR s ČSSR relativně výkladní skříň RVHP ! ... :-)

0 0
možnosti

Je to výhoda, pokud Vás přijede šéfovat zkušený manager , v daném případě z bývalého západního bloku. Většina kamarádů z D jsou spokojeni, pohybovali se v energetice a nyní třeba montují těžební věže ve Francii na moři. Musím přiznat,že jsem pracoval pro několik německých koncernů a byl jsem vždy spokojen. Pravda je ,ž e dost společností krachlo,ale ty miliardy co se nalili do infrastruktury a následně do nových společností dosti úroveň pozvedly.

0 0
možnosti

Já jsem počátkem devadesátých let jel několikrát přes bývalé NDR a viděl jsem, že všechny silnice jsou v přestavbě a že se tam hodně investuje. To byla úplná mobilizace do infrastruktury.

0 0
možnosti

Tak nějak, mají vypadat příspěvky - odžité a podpořeny dokonce mezinárodní, osobní zkušeností. Žádná ideologie - obsahový fakt. Zhouba bývalého zřízení, na poli ekonomiky. Výmysl nového slova zadarmo - Aby se na pojem akumulace kapitálu zapomnělo. Otázka, kdy doženeme Západ ? - Odpověď - Nikdy !, nejde to. V jednotlivostech snad, jako celek to není reálné. Náš běžec, při zvuku startu - Marshallovy pistole nejenomže zaspal, ale k údivu zúčastněných se i otočil a běžel jinudy ! ... :-)

7 0
možnosti

Co je na tom divného, že to vedení přebírali ze západu? Měli to nechat těm komunistům? To štěstí u nás nemáme. Je to zase v rukách komunistů ti jsou zase v balíku a tak se moc nezměnilo.

1 1
možnosti

Ovšem po převratu u nás když se privatizovalo, kdo měl odbornou úroveň ze zaměstnanců podniků pustit se do toho? Zase jen ti, kteří tehdy ve vedení těchto zařízení byli, tedy komunisté. Vždyť nestraník nemohl být ani mistrem ve fabrice, ani vedoucím větší samoobsluhy, větší restaurace, železniční stanice atd. atd.!!

1 0
možnosti

Ale ono by se s tím dalo dělat. Jenom přiznat pracovní sílu jako zboží, ona nás totiž stála její výroba pěknou sumu, měli by nám jí zaplatit, mi bychom platili Ukrajince a to by se teprve ukázalo, kdo žije na čí úkor.

0 0
možnosti

Já jsem citoval slova toho spolužáka. Tu výměnu kádrů jsem chápal.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS