Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Je to výhoda, pokud Vás přijede šéfovat zkušený manager , v daném případě z bývalého západního bloku. Většina kamarádů z D jsou spokojeni, pohybovali se v energetice a nyní třeba montují těžební věže ve Francii na moři. Musím přiznat,že jsem pracoval pro několik německých koncernů a byl jsem vždy spokojen. Pravda je ,ž e dost společností krachlo,ale ty miliardy co se nalili do infrastruktury a následně do nových společností dosti úroveň pozvedly.

0 0
možnosti
LJ

Já jsem počátkem devadesátých let jel několikrát přes bývalé NDR a viděl jsem, že všechny silnice jsou v přestavbě a že se tam hodně investuje. To byla úplná mobilizace do infrastruktury.

0 0
možnosti
PK

no,;-D nežije se jim špatně klukům z D

0 0
možnosti
  • Počet článků 420
  • Celková karma 17,82
  • Průměrná čtenost 522x
Žiji v Ostravě, povoláním hutník, narozen 1943, katolík - dost důvodu pro to, abyste mne nečetli.