Diskuse

Nezklamal

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zemana jsem minule nevolil (ale když jsem pak viděl knížete chrápat), ze dvou kandidátů teď jsem se přiklonil k Z. (hlavní důvod, že nechá Babiše - možná - sestavit už konečně pořádnou vládu). A taky proto, co řekl už v roce 1997 Václav Havel: "Byl bych nerad, aby se příštím prezidentem stal nějaký zasloužilý profesor egyptologie, který nakonec bude zvolen jen proto, že nikdy nikomu nevadil a nikdy nikoho nenaštval!" Neměl už tenkrát pravdu?

1 0
možnosti

Trestně stíhaný premiér musí dostat od řádné pravice červenou kartu i za cenu nových voleb. Nejde o zahraniční bruselské tleskání, ale o Český národ.

1 0
možnosti

Je dost zajímavé že jsou všichni přesvědčeni o vině Babiše ačkoliv nikdo z nich neviděl žádné důkazy krom těch co prezentují media a nikdo nepřipustil že existuje v našich zákonech prezumce neviny jak se teda mám jako občan dívat na to že zloději, grázlové, lobisti nebo poslanci sedí na místech které to podle nich vylučují to však novinářúm nevadí protože Babiš je politická objednávka na jeho odstavení

0 2
možnosti

Je sice pravdou co jsem dnes slyšel z úst přítele M. Zemana předsedy sociální demokracie Milana Chovance, že je v Česku dost levicových voličů kam si socani mohou sáhnout, ale neuvědomuje si, že Miloše Zemana dostaly na hrad protestní hlasy pravicových voličů.

Dle mého názoru je to převážně tím, že je nejprve potřeba zamést si před svým prahem doma než tu extrémní levicovou politiku multikulturalismu delegovat do Bruselu, jako souhlas Čechů s postoji současných vedoucích lídrů EU delegováním Jiřího Drahoše na mezinárodní reprezentační úroveň presentace Česka.

0 0
možnosti

J40i86r17i 82V77r74a80b76e37c

28. 1. 2018 16:49

To je holt úroveň toho zvoleného, tou většinou méně vzdělaných, jak píše iDnes.

2 1
možnosti
Foto

No, tak jste si to pochválili a máte radost. A nemělo to otálení nějaký konkrétní důvod? Třeba diskuzi o ministrech?

0 1
možnosti

Jiří, prvým důvodem byly jiné povinnosti, který mám, i když jsem důchodce; druhým důvodem byla moje liknavost a pomalé psaní. Že bych z toho měl nějakou radost, to si neuvědomuji.

1 0
možnosti

Souhlas.R^ Bohužel nám je toto poznání platné, jako mrtvému zimník. :-)

4 0
možnosti