Diskuse

Nejde o trestný čin?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^podivné že se tím nikdo nezabývá:-/

2 0
možnosti
AR

Velmi intenzivně byly ony podvrhy na Drahoše rozebírány v Parlamentních listech, Nové republice, Protiproudu, Aeronetu a podobných propagandistických webech. A soudruzi v rozesílání těch článků po sítích se doslova vyžívali. Já dostal také řadu takových od osob, které vůbec neznám!!

0 0
možnosti
JK

J42i83r47i 60K59u84c36e53r35a

29. 1. 2018 17:56

Zcela vážně - zajímalo by mne, v jaké sociální bublině se pohybujete? A nejen vy. Já jsem zde o emailech, dehonestujících jednoho či druhého prezidentského kandidáta četl 100x. Sám trávím na PC, bohužel, min. 0 hodin denně, mám několik emailových aktivních adres a nedostal jsem ani jeden takový email. Viděl jsem ovšem spoustu nesmyslů o Drahošovi a Zemanovi na fcb, to je fakt. Ale tady kde kdo píše o emailech. Kdo vám to posílá? No přece vaši kamarádi a známí. Jiné vysvětlení mne nenapadá.

4 0
možnosti
VV

Ja bych jedno mel. Objednat neco v internetovem obchode.

0 0
možnosti
PJ

P65e63t75r 26J23í15l16e53k

29. 1. 2018 17:48

Lživé maily udělají hodně, znám lidi ze svého okolí, kteří tvrdí, že to je ta jediná pravda, jejich ověřováním se nezabývají.

2 0
možnosti
DP

To asi nemá cenu řešit. Inteligentní člověk si udělá obrázek sám, a trouba stejně skočí na všecko. Co mě zaráží, je procento troubů v tomto státě.

3 0
možnosti
Foto

J10a17k54u52b 76R28o48t72h

29. 1. 2018 16:15

Urážka na cti není trestný čin. Pomluva je. A maření voleb také a s větší sazbou. Mimochodem, úplně stejná taktika, jako před pěti lety. :-/

6 0
možnosti
TH

Zeman vedel a vi, ze prosty lid je tak pitomy, ze mu na to zase skoci...A jeste ho budou oslavovat a ve finale volit. Jinak na prosty lid zvysoka....delat papalasum party na Hrade , to je jina.

0 0
možnosti
VV

Jisteze je mozne je vylsedovat. Kazda E-mail je odeslana z nejake IP adresy a dle ni lze najit jejiho odesilatele. Ale muselo by se chtit. Olicie radeji honi proticinske demonstranty a studenty s Tibetskou vlajkou.

6 0
možnosti
EH

Takové maily vesměs jenom utvrdí lidi ve své volbě. Pokud by mi Drahoš byl sympatický, neotočím jenom proto, že mi někdo poslal řetězový mail. Spíš naopak, čím víc mi někdo něco tlačí, tím víc to nechci.

Takže i Mafra má zásluhu na tom, že Miloš skončil v urně a Drahoš ve sběru.

1 2
možnosti

.....sympatické slovní spojení, Zeman v urně;-)...

1 0
možnosti
MB

Tento moment účelové nepravdy + nevyčerpatelná série dalších metod,mne dovedl k pojmu - Pravda vítězova a pravda poražencova. (Používám i do blogů). Např. u M.Zemana v r. 2013 - žvlásty o protiníkovi, který se na zámku uklání obrazu nacistických předků, záhadné inzerce ap. On to sice následně řešil Správní soud - lži uznal, nicméně výsledky voleb rovněž. Zdá se, žijeme v době, kdy pravda nevítězí - Vítězí pravda vítězova ! ... :-)

4 0
možnosti
EH

Existovala někdy doba, kdy vítěz nepsal historii? :-)

Akorát dneska vládnou i média, která šijí pravdu horkou jehlou a ještě přibarvenou vlastními názory. Např. povolební bitka.

média hned po činu: "Ochranka Zemana napadla novináře"

Realita - na obou stranách sporu byli muži s novinářskou akreditací.

2 0
možnosti