Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Homo "sapiens" (měl by se jmenovat šílený, nevím, jak se to řekne latinsky) je zajímavý druh, ale má problém se svojí bojovností. Když si vzpomeneme na dějepis ve škole, valnou část tvořily války a pak vývoj toho ostatního. Lidstvo pomalu směřuje k sebezničení. Přemnožuje se iracionálně. Vynalezlo jaderné zbraně a mnoho skvělý vojenských transportních strojů, jak je dopravit k nepříteli, a ted vojáci pilně pracují na umělých inteligencích. Pokud lidské vynálezy během 100 let nezničí většinu lidstva, bude to překvapivé.

0 0
možnosti
Foto

Díky za perfektní analýzu situace v Sýrii a ke vzniku demokracie. Člověk to sice tak nějak ví, ale takovéto shrnutí je perfektní.

Jen okrajově (a samozřejmě mimo předmět vašeho blogu) bych se zeptal: Nečetl jste náhodou knihu světoznámého režiséra Olivera Stona Tajné dějiny USA - pozoruhodné, jak může inteligentní člověk zneužít své popularity....[>-]

0 0
možnosti
LJ

Děkuji za pozitivní hodnocení. Zmíněnou knihu jsem nečetl, napsal jsem si ji do notesu, kde mám tipy na knihy, které bych si měl přečíst.

0 0
možnosti
JL

Pane Jilku vyborne. Specialne o Severni Americe. Je podotknu primou pricinu vzniku Spojenych statu. Vznikly z myslenky: "zdaneni bez reprezentace je nepripustne". To se anglicanum nelibylo, proto vznikly nepokoje a vyvrcholily v "bostonske tea party".

1 0
možnosti
PK

Podle mne jde o alavity, ne alavisty. Dle zde dostupných údajů je jejich podíl cca 13%, kdyby tvořili jen 1% (Váš údaj), těžko by se udrželi.

1 0
možnosti
LJ

Ano, správně je alavité a v Sýrii jich je 13%. Četl jsem o jejich integrování v Německu a mám dojem, že tam bylo uvedeno jen 1 %. Buďto jsem to spletl nebo to byl údaj platný pro Německo.

1 0
možnosti
JL

Demokracie perfektne fungovala v Libanonu dokud tam meli vetsinu krestane. Pote co jordansky kral Hussein vyhnal z Jordanska Palestince kteri si tam chteli vybybudovat stat ve state ti oddesli do Libanonu. Libanon se zmenil z arabskeho Svycarska ve stat kde vladne anarchie.

4 0
možnosti
  • Počet článků 421
  • Celková karma 18,35
  • Průměrná čtenost 521x
Žiji v Ostravě, povoláním hutník, narozen 1943, katolík - dost důvodu pro to, abyste mne nečetli.