Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jsem nad věcí, žije se mi osobně dobře - pociťuji však obrovský rozpor současnosti! Dostalo se mi, "Klasické výchovy", od čistých botů - po charakter. Otec zcela oblivněn svou živo - výchovou a poznatky komplexní devastace Rudých ďáblů. Model předků - Méně mluv - více pracuj. Pak v r. 1950 onen bonmot - "Hle vykořisťovatel" ! - Dědek čuměl, ke komu je veden výrok ? Následná klasika - Rodič vzdělanec = z blbé rodiny. Zničeny 2 generace ... Když se dívám na současnost - Stručně řečeno, Jak se vlastně mají vychovávat děti ? Méně pracuj = více mluv, špinavé boty a už ani charakter, se neřeší - Rudí ďáblové jsou státotvorní, jak říká Agent Bureš. Obraz hradu, odkaz TGM je v troskách , na sumitu NATO je stopa české státnosti - Prezidentská noha. (Oříznuté ofic foto). Já jsem asi vychován zcela blbě ! Svými názory - reálnou historií rodiny = Dcerám a vnukům vlastně škodím ! :-)

2 0
možnosti

Já myslím, kdo vychovává děti k tomu, aby měly čisté boty a čistý charakter dělá dobře v každé době. Sice se nám zdá, že těm, co se dopouštějí drobných či větších podvůdců se žije lehčeji, ale je to optický klam. Já mám spíše pocit, že lidí, kteří jsou spokojení s malým majetkem a harmonickou rodinou jsou spokojení. Ti, co nahromadili dost majetku, ale nevytvořili si pevné rodinné vztahy nemají ten vnitřní pocit spokojenosti.

4 0
možnosti

Pane Jilku, v roce 1946 zadne Cesko neexistoval. Do 1.1.1949 bylo v CSR statni zrizeni zemske Cechy, Morava, Slezko a Slovensko. Komuniste zvitezili jen v Cechach, na Morave byla popularni strana lidova, na Slovensku strana Demokraticka. Komuniste vitezili v byvalych Sudetech, zejmena v severovychodnich Cechach a na Jesenicku kde s usidlili v prazdnych domech vyhnanych sud. Nemcu lide zvani zlatokopi nebo rabovaci gardy. Tem KSC umoznila snadne ziskani majetku a tito svymi hlasy umoznili vitezstvi komunistu.

0 0
možnosti

Já jsem myslel to Česko jako Čechy, Morava a kousek Slezska, ono to myslím ani dneska nemá oficiální název Česko.

1 0
možnosti

Kdyby byl Babiš Čech a ne prchlivý Slovák s hulvátskými manýry, měl by pozici daleko lepší. Čapí hnízdo či KSČ/STB nevadí. Převažující názor je - takových akcí na hraně i za hranou byly stovky, tisíce. Oceňují, že za těch 50 melounů alespoň zrekonstruoval zchátralé objekty na Benešovsku. Což se u jiných "podvodů" nedá většinou říci.

3 0
možnosti
Foto

Kdo se nepoučí z historie, musí si ji zopakovat. Někteří však tvrdí, že poprvé událost probíhá jako tragédie, podruhé jako fraška.

Zdroj: https://ladislavjilek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=670629

Tento výrok se mi líbí. Možná na něm něco pravdy je.

2 0
možnosti

Do republiky přišly v nějaké formě včetně ilegální statisíce, možná víc, lidí z bývalého CCCP. I když nemusí milovat Putina, tak přinášejí východní styl. Vy to asi v NL necítíte, ale třeba Praha, nikoli turistická, ale sídlištní, je podle mne šílená. Východní vítr nejde ani tak od Zemana ...

2 0
možnosti
Foto

Češi ve větším počtu než malém hledali už za Rakouska Uherska spásu na Východě před zlotřilým Západem, Habsburky počínaje. A dějiny 20. století jim dávali jakoby za pravdu. To trvalo do chvíle, než přišla rána kladivem 21. 8. 1968.

1 0
možnosti

To jste Rusko a pozdější SSSR až příliš přechválil. Našinci kdysi ve značné většině odcházeli pracovat a i žít raději do "zlotřilého" Západu, než spásu by hledali na Východě!!

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS