Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Spustím Nortona a koukám vlevo disk C, vpravo disk C. Povídám si, na co potřebuju dva disky C? Tak jsem jeden smazal.

2 0
možnosti

;-D vždycky jsem rád četl vaše blogy. Ale dneska jste mne fakt dostal. Nečekal bych od tak dospělého kluka takovou rozpustilost. R^

Seděl jsem na záchodě a četl noviny. V rubrice "názory čtenářů" jsem uviděl takový žvást, že jsem několik sekund hledal tlačítko "reagovat", abych té ženské napsal od plic svůj názor.

Když jsem to u piva se smíchem povídal svému kamarádovi přiznal se mi, že se on v Praze v metru snažil dvěma prsty roztáhnout mapku trasy umístěnou na zdi vagónu.

Už asi všichni z toho virtuálu trochu blbneme.:-)

3 0
možnosti

Programátor se v pondělí ráno vzbudí a prohlásí: "ještě dvakrát se vyspím a bude víkend"

4 0
možnosti
Foto

Chlapeček byl s maminkou v zoologické zahradě. V pavilonu opic najednou zvolal: "Maminko, dívej, programátor." Na dotaz maminky, proč si myslí, že je to programátor, odpověděl: "Je chlupatý, smrdí a na zadku má mozoly."

2 0
možnosti

Mě už rozesměje jenom pan Kemel .... a dnes vy ....R^ ;-D

3 0
možnosti

Počítač nám usnadňuje práci, která by bez něj neexistovala...

5 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS