Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na gruzínském, arménském a určitě i jiném podobném venkově říkají: "Máš-li kus vlastní zahrady, nikdy hlady nezemřeš." Mám kus zahrádky, tak se nebojím!:)

Poznatek z astrologie: Střelec a Vodnář jsou prý jediná znamení zvěrokruhu u kterých nejsou peníze "až na prvním místě" Jsem Střelec, tak se nebojím! :))

0 0
možnosti
Foto

Tak tak, jako já a mole žena. :-)

0 0
možnosti

Slovy mého bratrance - "Já peníze nepotřebuji, nicméně kam přijdu, tam je po mne chtějí" ! Já se ustálil na tezi, že - Peníze je třeba pochopit, zda jsou - Prostředkem, nebo cílem života? Následně peníze vidím, jako směnný koeficient něčeho - Vlastních schopností, nabídnuté služby, výrobku ap. Pak i peníze radostně osvobozují - Jakási míra ocenění vlastního úsilí. Peníze svazují a zatěžují - Zejména při pochopení pojmů - Šetřit a Investovat ...

Objev ! - Mezi objemem peněz a vlastním štěstím člověka - Neexistuje přímá úměra ! Generační poznatek - Čím je člověk - Jako skutečný hospodář starším, má peněz více ! Ani tak nejde o zvyšující se jeho příjmy - Jde o reálný pokles jeho výdajů. Souvisí to s jeho modelem stylu života. Zřejmě většinový model, že žije z toho již dříve vytvořeného, extra se nově neobléká - ke starému svetru jej váže pouto citové. Podobně, méně jí a hřeší s cigárem - alkoholem. Navíc je v jakémsi ochranném, výdajovém pásmu ! Limit výdajů přímé platby za léky - nad hranici propláceno státem, podobně cestování. Pochopitelně, individuální případy se mohou lišit ...

Já osobně, v nadsázce zjišťuji, že jsem se vlastně Mnichem stal ! Souhlasím v bonmotem - Peněz je dost = Schopných lidí je málo. Žel, nebezpečí je všudypřítomné! - Od 1.1. 2020 vstupujeme do nejdražšího roku - podoba s r. 2012 - (byla recese). Ceny, náklady ustřelují + 3.1% Inflace jako dárek brouka Kůrovce - červotoče ! V době stávající konjuktury, je to i pozoruhodný výsledek ! . :-)

1 0
možnosti
Foto

Však se o to také jeden významný kousek zasloužil. ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 421
  • Celková karma 18,38
  • Průměrná čtenost 521x
Žiji v Ostravě, povoláním hutník, narozen 1943, katolík - dost důvodu pro to, abyste mne nečetli.