Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Před lety jsem pro tyto liány přímo zahořel. Parthenocissus tricuspidata a quiquefolia v mém kraji nebyly tak běžné. Zachtělo se mi roubů z Werichovy vily.

Později byly dostupné i další kultivary, pro které už nemám místo.

0 0
možnosti
PL

P91e22t23r 85L43o97r46e74n75c

12. 11. 2021 20:09

Djóó, psí víno...

Za mlada se kroutí svými ocásky, aby pak na podzim zazářilo a mohlo být do budoucna označeno za "užitečné"...;-)

Díky za blog s vynikajícími fotkami.R^

A ještě si neodpustím dotaz: V záhlaví Vašich blogů - co je to za hezkou lokalitu?

0 0
možnosti
LJ

V záhlaví je fotografie haldy Ema na Slezské Ostravě. Záběr je pořízen z věže katedrály v Ostravě. Ta věž není přístupná. Znám se však s kostelníkem, tak mne tam vzal. Nahoru se leze po starých žebřících. Tato věž je podle mne místo s nejlepším výhledem na tuto největší haldu.

0 0
možnosti
PK

To je moc krásnýR^, soused o dva domy dál má něco podobného. Mě však čeká příští rok natírání dřevěného plotu a tak to asi nenasadím, možná poté.

0 0
možnosti
  • Počet článků 420
  • Celková karma 17,90
  • Průměrná čtenost 522x
Žiji v Ostravě, povoláním hutník, narozen 1943, katolík - dost důvodu pro to, abyste mne nečetli.