Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Škumpa je pěknej prevít. Jak to jednou zasadíte, těžko se toho budete zbavovat.

0 0
možnosti
Foto

Nadhera. mozna stihnu nafotit jeste tu co kolem ni chodim R^

0 0
možnosti

Protoze ten cesky nazev neznam, musel jsem nadrazdit google. Zjistil ze je to nemecky mimo jine Esigbaum.

Tuhle bestii jsme meli v Untermenzing na zahradce. napodzim krasne vybarveny, oku lahodici. Ale snad na kazdem decimetru kolem vylezaly kolem nej nove a nove vyhonky. takze sekani travy a tim niceni tech vyhonku kazdy tyden bylo nutnosti.

0 0
možnosti

Sorry, vypadlo mi jedno s, aby mne nejaky vedator nemusel opravovat.

0 0
možnosti
Foto

Jedovatá, ale krásná. Zřejmě druh Rhus typhina. Má zajímavé dřevo. Zelenavě hnědé.

0 0
možnosti

Kdysi, když jsem jako pražský rodilec zakotvil na venku, tak jsem o její výsadbě uvažoval. Pak mi znalý kamarád varoval, bo je to silně invazivní rostlina, abych to nečinil, to už jsem měl v této oblasti krapínek vlastních zkušeností například z Mátou. Kterou dnes radostně přidávám pejsanovi do jídla.

Jinak barvy jsou to nádherné.R^ BTW, četl jsem, že například ve Švýcarsku je její výsadba dokonce zakázána.

0 0
možnosti

G53e61o78r50g76e 85H64o51l36y

13. 11. 2021 22:31

V Severni Americe se tez tento ker vyskytuje, s tuto dobu ma nadherne barvy, jmenuje se v anglictine sumach...ano je jedovaty.

0 0
možnosti
  • Počet článků 419
  • Celková karma 18,36
  • Průměrná čtenost 523x
Žiji v Ostravě, povoláním hutník, narozen 1943, katolík - dost důvodu pro to, abyste mne nečetli.