Diskuse

Jilm

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

U nás na návsi bylo kdysi také několik vzrostlých jilmů stejně tak jako kolem jedné cesty. Potom během několika málo let všechny jilmy uhynuly v důsledku oné nemoci - grafiózy. Měli jsme potom hodně jilmového dřeva - tmavé, tvrdé, těžké. Vůně jilmového dřeva mi utkvěla v paměti dodnes.

0 0
možnosti

Děkuji za příspěvek.

0 0
možnosti

Pěkně sepsané vzpomínky.

2 0
možnosti
Foto

Láďo a mnoho dalších let ve zdraví! Já (1939)

1 0
možnosti

Horste, děkuji za pozdrav, Jsi jeden z těch, kteří mi dodali odvahu, abych i já něco napsal. Láda (1943)

1 0
možnosti
  • Počet článků 421
  • Celková karma 18,38
  • Průměrná čtenost 521x
Žiji v Ostravě, povoláním hutník, narozen 1943, katolík - dost důvodu pro to, abyste mne nečetli.